Wat kan die negatief zijn.
Eerst op het eiland en nu ook weer op het vasteland.
Door in het begin veel te vertellen over het boek was hij slim bezig.
Mwah was dat slim?
Bedoel je hebt kennis in handen dus een goede positie cq betere positie dan diegenen die er nooit geweest zijn. Je kan best wat vertellen om een beetje honing te hebben voor je positie op het vasteland maar daarna gaat hij meteen al een aantal mensen tegen zich antagoniseren duidelijk
Maar dat gemopper over Joos dat kwam hem duur te staan. Daardoor keek hij niet in het boek wat hij wel moest doen.
Hij hield zich ook niet aan de afspraak van zijn team en ging wel op het eiland stoken door met Steve te praten.
Dat verbaasde me niks nee, dat is zijn gedrag al twee weken- in zichzelf gekeerd en niet echt geïnteresseerd in het spel. Een en al kwetsuur en zelfmedelijden (sorry dat ik het zeg), slachtofferrol
Vond ook echt dat hij het niet verdiende op het eiland meer te zijn er zijn x aantal kandidaten op het vasteland die dat nu al meer verdiend hebben. Maarten blijf ik een wat onduidelijke keuze vinden dit maal trouwens want er schieten me weinig concrete dingen te binnen waar hij veel voor een proef gedaan heeft. Mja neutraal en grijzig zijn blijkt toch wel te werken
Ik had hem er iig niet in de promotie verwacht nee
Dat kan hem nog verder isoleren in de groep als Steve weer terug komt op het vaste land.
Zeker ja zoals bleek in het voorstukje. Misschien ziet hiuj in dat dit niet voor hem is en offert zichzelf op voor een ander (but somehow I think he likes his selfdrama too much to do that..
)