Dit zie ik als de vruchten van een goed strategisch spel waar hij duidelijk beter dan alle anderen in presteert.
Hij jaagt over het algemeen geen mensen tegen zich in het harnas, dat kun je als een sociale kwaliteit zien. Maar ik zie niet dat hij een echte band met ze krijgt. Dat kan in zijn nadeel werken.
Kan, hoeft niet. Hij houdt zich redelijk op de vlakte ja, betekent ook dat hij geen echte vijanden maakt. Tot nu toe zag ik bij het levenswiel sterker naar voren komen wie men het
niet gunde dan wie men het wel gunde
Dus zo zou hij er best tussendoor kunnen wandelen denk ik
Het spel wordt nu toch een kwestie van in je eentje spelen en een beetje steun zoeken bij 1 ander persoon op het eiland die je meer ligt misschien (Els richting Machteld? Josha en Lisa richting Josephine? Paulo ergens tussendoor, die is z'n maatje nu kwijt - maar de kans dat ze hem voor een duel uitzoeken is vooralsnog erg klein denk ik, anders waren zijn promotiekansen op het vasteland vast ook beter geweest
) Desalniettemin moet ook maar iedereen naar Rang Nok toewillen voor nu.. Bob zie ik er wel zitten, maar dat geldt niet voor iedereen denk ik, die gedrevenheid in het vooruitzicht van de solitaire rotsen.
Alleen als de anderen een behoudende taktiek volgen komt Bob via het levenswiel op Rang Nok. Tenzij hij het conflikt met Josephine inzet maakt en de groep hem daarvoor beloond. Dat zou een zeer intelligente maar risicovolle taktiek zijn. Dan beschikt hij wel over een groter sociaal inzicht dan ik toch nog toe van hem heb gezien. Het is overigens geen sociale taktiek, maar kan wel vruchtbaar zijn.
Josephine is in dat geval niet degene waar ik het meeste medelijden mee zal hebben in die situatie.
Alleen als de anderen een behoudende taktiek volgen komt Bob via het levenswiel op Rang Nok. Tenzij hij het conflikt met Josephine inzet maakt en de groep hem daarvoor beloond. Dat zou een zeer intelligente maar risicovolle taktiek zijn. Dan beschikt hij wel over een groter sociaal inzicht dan ik toch nog toe van hem heb gezien. Het is overigens geen sociale taktiek, maar kan wel vruchtbaar zijn.
Josephine is in dat geval niet degene waar ik het meeste medelijden mee zal hebben in die situatie.
Mwah waarom , misschien gunnen ze hem het ook wel in het verlengde van de redeneringen van deze week: Hij zit er al langer, en hij heeft niet echt vriend/ vijand gemaakt bij de vastelanders tot nu toe. Bovendien is hij wel iemand die op zo'n rots zich redden kan denk ik, zie ik niet iedereen doen.
Kan zijn dat hij de Josephinekaart gaat spelen, zou idd wel redelijk riskant zijn mi, maar misschien is het wel de rijpe tijd ervoor. Een aantal mensen irriteert zich aan haar dominantie, en zolang die nog een bepaald volume hebben op het eiland, kan Bob een goede kans maken om door te gaan naar Rang Nok denk ik