Zo na de derde aflevering, kan ik concluderen dat het een geslaagde format is. Ben ook erg blij deze aflevering de stem van Roos ook iets meer te horen was. De mix van de twee presentators vind ik toch wel het leukste eigenlijk.
Helemaal mee eens Mapel
Vind het ook een leuke serie, echt. Het weet op meerdere vlakken te boeien (fysiek, psychologisch, qua sociale interactie en ook vanuit het perspectief dat je hier en daar wat bijleert). Niet eenvoudig die mix al tot een goed en gebalanceerd geheel te brengen
Nu de basis is gelegd en je de kandidaten meer leert kennen kom je er zelf ook beter in vind ik
Voor wat betreft het mysterie element tja ik denk dat dat meer een rol gaat spelen in het tweede deel van de serie, als Rang Nok een wat concretere rol gaat aannemen. Ben heel benieuwd.
Kanakna heeft als vanouds een mooie selectie kandidaten genomen die aanspreken (en ook echt zowel individueel als in een groep samen moeten strijden om hun plekje te verwerven). Daarnaast mooie proeven, en mooie vormgeving qua beeldmateriaal, spanning opbouwen etc
.
Ben zeer benieuwd wat de volgende afleveringen gaan brengen