Nu is er een winnaar: Patrick (lijkt me toch duidelijk) en nu moet er weer zo'n kijkersuitzending volgen. Nou, ik lees het wel op de website wie tot winnaar gekozen is. Hoe maak ik van een programma een melkkoe...
Ik weet dat je er tegen bent, net zoals met ER, maar om daar nou zo'n ophef over te maken. Als je niet wilt stemmen, wat ik ook niet wil en doe, kan je toch nog gewoon lekker naar de liveshow kijken, maar laat je je telefoon of gsm lekker liggen...
Maar om dan maar meteen te stellen dat je niet naar de liveshows gaat kijken omdat je niet gaat stemmen omdat het geld uit de zak klopperij is....
Kijk je dan ook niet naar een-tegen-honderd om maar een zijstraatje te noemen? Omdat daarin ook gevraagd wordt te bellen?
O ja, nog iets: voortaan niet alleen belgen ondertitelen, maar ook Amsterdammer die niet kunnen articuleren. Ik vond Paolo af en toe niet te verstaan...
Niemand meer ondertitelen. Het is notabene in onze eigen taal, waarom moeten daar iedere keer van die irritante ondertitels onder staan?