Daarbij zwommen ze hier niet, maar trokken ze zich door de tunnel via de zijkanten.
ben wel blij dat je je een beetje kon ergeren aan één van beide kampen. Persoonlijk ben ik niet zo weg van het Joos kamp. Joos komt mij wat te beredenerend over en da's toch wat minder sympathiek. Maar goed, het is een spel zoals Patrick ook al opmerkte en ze heeft het recht om het zo te spelen.
Ja dat klopt ook wel.. te lang niet geërgerd aan mensen
Nja Joos wordt ook wel een klein beetje zo neergezet heb ik de indruk al zal het vast wel een kern van waarheid bevatten
Eerlijk gezegd begin ik me steeds meer te irriteren aan Machteld. Moeilijk uit te leggen waarom precies, denk dat ze altijd commentaar heeft op bepaalde mensen maar volgens mij net zo goed een spel speelt. Als het ter hare voordele is hoor je nergens wat over en is alles ok- (zoals de manier waarop zij promoveerde bijv) echter als een ander iets doet dan gaat ze er zo over door. Weet niet, is gewoon iets aan haar manier van doen dat me irriteert
Maar ze heeft wel aparte uitspraken
wat was het nu weer.. 'dat is zoals haar haring draait' oid over Joos die weet wie haar wel/ niet liggen cq beïnvloed kunnen worden ?